It´s saudi time.

Hey,
Under hela sommaren har jag varit hemma i sverige och jag ska åka tillbaka till saudi nu på fredag 13/8.
Som sagt ska jag börja på ny skola så nu börjar det bli lite pirrigt, men de blir säkert bra. Det känns som sommaren har gått så fort jag har inte hunnit med allt som jag skulle ha velat, men så är det. Vi har iallafall köpt en ny sommar stuga så jag har tillbringat mycket tid där. Jag har fixat med mitt rum som börjar bli riktigt fin nu jag har temat, Smögens små stugor. jag hoppas få sova där imorgon. Jag ska försöka lägga upp inlägg varje dag men när jag är i saudi går jag till tre varje dag och kommer hem runt fyra tiden sedan så blir det ungefär fyra timmars läxs läsning varje dag men kommer fylla i inläggen med bilder. men jag hoppas allt är bra med er nu ska jag kolla på film med familjen.

/ i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0